الأحد، 25 مارس 2012

اليهم ........


عجبتنى قوى الجملة اللى على الصورة دى" هناك قلوب لا تعرف أن تكره مهما ظلمتها وقلوب لا تعرف أن تحب مهما أكرمتها " . كنت زمان مش ممكن اصدق انك ممكن تعمل حاجة كويسة لانسان وتلاقى منه رد فعل عكسى..... يعنى تعمل الخير وتلاقى الشر .... تقول الصدق وتلاقى الكذب .... تدى الامان وتلاقى الغدر ........ كنت شايفة ان دى حاجة مستحيلة ..... بس للاسف شفت ده بنفسى واتعاملت معاه.... بس مغيرش حاجة جوايا فضلت زى ما انا ... سامحت كتير بس للاسف فى ناس مش قادرة اسامحهم ...مش عارفة الاقى لهم اعذار جوايا..... سامحونى بس كلمة مسامحاكم كبيرة قوى على انى اقولها لانكم ببساطة مش عملتم لى حاجة تخلينى اقدر اسامحكم .....حاولت كتييييييييييييييييييير بس للاسف كل حاجة جوايا رافضة تسامحكم ...................................

هناك تعليقان (2):

  1. دنتنا غريبة بجد .. ناس بنحبهم من جواتنا وبنحترمهم ومنقدملهم احلى المشاعر واصدقها بس للاسف دايما بنلاقي نتائج سلبية معهم ..
    ع فكرة نفسي انا كمان اسامح كتير ناس بس جد مو قادرة الاقيلهم ايا عذر لحتى اقدر اسامحهم :(

    ردحذف
  2. شكراجدااااا لمرورك .... ابتسامةأمل نادرة الوجود . حلو قووووووى الاسم ده

    ردحذف