الخميس، 17 نوفمبر 2011

اليك يا أبى ...........


أنا بحبك قوى يا بابا ....... ربنا يخليك لى يا رب...... أنت عارف أنا من غيرك ممكن أموت ..... أوعى تسيبنى خليك جنبى أنت الوحيد اللى بتستحملنى وبتيجى تسألنى مالك وتكون حنين على .....بس عارف أنت فى الفترة الاخيرة بعدت عنى وبقيت قاسى شوية على... بس مهما كان أنا بحبك قوى لانك حتى لو قسيت على بتيجى تصالحنى على طول حتى لو أنا اللى غلطانة .......بحبك قوى ونفسى تفضل جنبى دايما...... أنا مش باشوف الدنيا دى الا بعينيك أنت ....ايوه أصل أنت عينيك حلوة قوى وأنت اللى علمتنى كل حاجة حلوة ........ يمكن الحاجات اللى علمتها لى مش بقت تنفع فى الزمن ده بس أنا مبسوطة أن أنا لسه فى حاجات حلوة كتير لسة متمسكة بيها......... فى وقت وحدتى دايما بالاقيك جنبى وفى وقت حزنى وجرحى أنت سندى......... دايما وجهة نظرك فى الناس صح ودايما باخد بيها يمكن مش سمعت كلامك فى مرة من المرات بس المرة دى علمتنى كويس قوى بس الحمد لله رجعتنى أحسن من الاول لانى ساعتها حمدت ربنا أنه أدانى أب حنين وجميل قوى زيك ....... بحبك قوى وعمرى ما هاستحمل الدنيا دى من غيرك جنبى .......ربنا يخليك لى يا رب يا بابا يا حبيبى..............

هناك 3 تعليقات:

  1. روووووووووووووووووعه

    ردحذف
  2. اليك يا أبي
    يانبع الحنان فأنت بلسمي… أنت حياتي والهوى وتبسمي أنت ظلال العطف يملؤه الحنان أنت ديار الحب والحنان أجهدت نفسك بلا ضجر.
    هذه كلمات أكتبها إليك بمداد قلبي، وأبعثها إليك مع عبير الورد وأريج الفل والياسمين… يا قمراً أضاء ظلام عقلي، وأضاء لي طريقي في الحياة..
    أحبك أبى

    ردحذف
  3. يسلم نبض قلبك و ربنا يبارك فى والدك و يمن عليه بالصحة و العافية و يجمع بينكم جميعا بكل حب و خير و سعادة
    أمير أحمد

    ردحذف